četrtek, 26. oktober 2023

Zamašitev žleze na ustnici




Pred časom sem se pri jedi ugriznil v spodnjo ustnico na levi strani, zaradi česar mi je v ustni votlini nastala manjša bulica, ki je na vrhu bele barve, čuti se kot zatrdlina in je izredno moteča. Ker sem nekaj podobnega "doživel" pred nekaj meseci (takrat so mi bulico, ki je bila po besedah oralnega kirurga zamašitev žleze slinavke, le - to operativno odstranili). Ker je bil operativni poseg boleč, predvsem pa izredno dolgotrajen postopek (na 10 minutno rutinsko odstranitev sem čakal več kot 4 mesece), vas sprašujem, ali je morda takšno zamašitev mogoče odpraviti po naravni poti, s kakšnim mazilom oz. zdravilom. Pozanimal sem se v lekarni, kjer so mi priporočili oralni gel Daktarin, vendar ugotavljam, da se stanje ni izboljšalo. Prosim vas, da mi svetujete, kaj storiti in da mi navedete vzrok, zakaj sploh do podobnih zamašitev pride.




Vsaka žleza ima izvodilo, malo cevko, po kateri slina priteče v ustno votlino in tako pomaga skrbeti, da se ustna sluznica ne izsuši. Če gre za enako težavo kot prejšnjikrat, ste verjetno pri tem, ko ste ugriznili v ustnico poškodovali izvodilo žleze. Če je izvodilo zdaj popolnoma zamašeno, Vam bo lahko pomagal le kirurg. Če pa je zamašeno le delno, včasih pomaga sesanje limone. Že misel nanjo nam povzroči povečano produkcijo sline. Več ji pritisk sline na izvodilo bo morda odmašil ali malo razširil izvodilo, da se bo žleza lahko izpraznila. Poskusite, morda bo pomagalo.

Mehurček, ki nastane v ustih največkrat na notranji strani ustnice in je pravzaprav zamašena mala žleza slinavka, se imenuje ranula.


Ni komentarjev:

Objavite komentar