četrtek, 2. december 2010

Zdravljenje "trojke"

Lep pozdrav! Naj povem, da imam od 18.leta mostiček od desne enke do leve trojke, torej 4 zobe. Sedaj pa zatečem zaradi trojke, kjer je obešena trojka. Zobozdravnica mi je že dvakrat odprla zob, ko je oteklina izginila, mi je dala v zob zdravilo in zaprla, vendar po dveh dneh zopet zatečem vse do očesa. Ko sem enkrat bila pri dežurnem zobozdravniku mi je rekel, da bi morala jemati antibiotike, vendar je moja zobozdravnica to zavrnila, češ da antibiotiki samo zakrijejo dejansko sliko. Rekla pa je, da če se to še enkrat ponovi, bo morala zob izdreti. Zelo me skrbi, da bom ostala brez trojke in bom tako ob mostiček ter brez prednjih zob . Hodim k zasebni zobozdravnici, tako da vsak obisk pošteno plačam, ali lahko zahtevam antibiotike, ali naj grem k drugemu zobozdravniku??? Ne vem, ali grem k moji zobozdravnici samo za zaslužek, saj bo nov mostiček zelo drag??

Če se zoba ne da zapreti, je za to gotovo vzrok. Ker je mostiček starejši, lahko da ima zob pod prevleko karies in se ga zato skozi prevleko ne bo mogoče zdraviti. Potrebno bo sneti prevleko na tem zobu, da bi se ga lahko ustrezno pozdravilo. Če se prevleke ne sname, potem tam kjer je karies ob robu prevleke uhaja infekt v korenino. Druga možnost je, da je korenina zoba počena.

Antibiotik ni potreben v kolikor oteklina splahne sama in če ni splošnih znakov vnetja, npr. povišane telesne temperature. Kaj več vam brez pregleda in odčitanja rentgenske slike ne morem pomagati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar