ponedeljek, 10. januar 2011

Ali obstaja kakšen popolnoma neboleč postopek popravljanja zob?



Star sem 23 let in imam nekakšno fobijo pred zobozdravniki.Moje zobovje je trenutno dokaj načeto, ampak nikakor se ne morem odločiti za korak, ki bi me popeljal k zobozdravniku.Do sedaj sem že hodil in tudi popravljal zobe ampak ta fobija (že iz zgodnjega otroštva) me zadnje čase popolnoma paralizira. Zanimam se, če obstaja kakšen postopek nebolečega popravljanja zob ter koliko stane in komu naj se obrnem.

Kar nekaj sem že napisala o tem kako premagati strah pred zobozdravnikom. Odgovore si poglejte v rubriki strah pred zobozdravnikom. Največ lahko zase naredite sami, kadar pridete k zobozdravniku še preden boli se lahko dela neboleče. Kadar je strah resnično hud, Vam zobozdravnik predpiše tabletke proti strahu, ki jih vzamete, preden ste naročeni. Brezbolečinsko stanje med posegom običajno dosežemo z omrtvičenjem zoba in okolice na katerem delamo. Neboleči posegi so možni v vsaki zobozdravstveni ordinaciji. Le pogumno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar