ponedeljek, 11. julij 2011

Bolečine - preobčutljivost zoba po obsežni plombi

Pozdravljeni, pred enim tednom sem bila pri zobozdravniku, ki mi je na zgornji sedmici menjal plombo, amalgamsko z belo. Bila je precej velika. Do takrat s tem zobom nisem imela težav, sedaj pa me že cel teden skeli, je občutljiv na vsakršno hrano in pijačo, ki jo dam v usta. Sprva sem mislila, da je zob občutljiv zaradi obsežne plombe, sedaj me skrbi, da ni kje ostala kakšna luknjica, da zalivka ni uspela. Ali je to možno? To je le moje laično mišljenje. Kaj mi svetujete, ali naj grem ponovno k zobozdravniku, ali je vzrok drugje in bo sčasoma izzvenelo? Hvala za odgovor.

Pozdravljeni!

Preobčutljivost kot jo navajate po obsežnih plombah ni nenavadna. Traja lahko tudi do nekaj tednov, še posebno, če je plomba globoka proti zobni pulpi (zobnemu živcu). Menjava plombe ob
predpostavki, da je dobro narejena ne bi pomagala, saj bi potem imeli še večjo plombo. V kolikor se stanje ne slabša, menim, da bo izzvenelo v nekaj tednih, vendar se ne sme slabšati. pomagala
bo uporaba zobne paste z več fluora 1400 - 1500 ppm - kar je običajno označeno na izdelkih, lahko pa uporabite tudi premaz fluora, ki ga ni potrebno izpirati:
http://www.tepe-slovenija.com/gel-s-florom.html .

Upam, da bo vaša težava v kar najkrajšem času izzvenela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar