sobota, 18. junij 2011

Prekomerno umivanje zob

Bila sem pri svojem zobozdravniku, zaradi bolečin zob. Moj problem naj bi nastal zaradi prekomernega umivanja zob, s tem sem si nekako stanjšala sklenino zob. Uporabljam zobno pasto Sensodyne, že 2 meseca, ustno vodo za občutljive zobe, pa ni nič bolje. Zanima me, če mi je sploh pomoči, ali bom imela še kdaj zobe, kot je treba, da ne bodo preveč občutljivi. Zanima me, če se da čez zobe narediti kakšno oblogo ki bi služila kot sklenina, pa ne lepotno, ker zobe imam drugače lepe, samo "obrabljene" od ščetkanja.

V kolikor so prizadeti predeli zob toliko globoki, da je dovolj prostora za izdelavo plombe, se taka obraba sklenine (menim pa, da gre bolj za prizadete zobne vratove) lahko zapolni z materialom za bele plombe, ki je na voljo v različnih konsistencah (tekoči do trdni).
V kolikor so predeli plitvi in vseeno skelijo, ima zobozdravniška ordinacija na voljo premaze s katerimi premažemo prizadete predele in pomagajo za nekaj mesecev, nato jih moramo ponoviti. Svetujem Vam, da se na svojega zobozdravnika obrnete z enako izraženo prošnjo kot name, zagotovo Vam bo pomagal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar